Ранній розвиток дитини
Основа для успішного переходу на наступні єтапи її життя
"Мама і Малюк" група розвитку 1-2 роки
Головною метою розвитку та навчання малюків 1 – 2 років є відпрацювання найбільш значущих для дитини навичок, розвиток найважливіших умінь, ознайомлення з навколишнім світом, допомога в адаптації до дитячого садка. Заняття проводяться за такими напрямками:
Пізнавальний (вміння обстежувати та аналізувати об’єкти навколишнього середовища за допомогою 5-ти основних органів чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак). Сенсорний (підвищення чутливості, орієнтування у кольорах, формах, розмірах предметів, орієнтування у запахах, смаках, звуках, у властивостях предметів на дотик). Мовленнєвий (збагачення лексичного запасу та активізація звукового сприймання, вміння слухати і розуміти казки, вірші). Фізичний (вміння керувати своїм тілом за допомогою рухливих вправ, ігор, танців, розвиток дрібної моторики пальчиків). Музичний (проведення музично-ритмічних хвилинок, елементів релаксації, гри на дитячих шумових інструментах). Естетичний (прищеплення почуття задоволення від процесу творчості та отриманого результату від нього, вміння створювати прості образи фарбами, олівцями, пластиліном, тістом тощо).
Малюки 1 – 2 років займаються з мамою або близькою людиною, яка є головним помічником і активним учасником протягом всього заняття.
Заняття проводяться 2 рази на тиждень
Тривалість заняття – 50 хв.
Кількість дітей на занятті - до 6-ти.
Розклад: 10-00 Вівторок, П'ятниця.
"Мама і Малюк" група розвитку 2-3 роки
Малюки 2-3 років, також займаються з мамою або близькою людиною. Заняття проводяться за напрямками:
Інтелектуальний (уявлення про устрій людського життя, процес лічби, порівняння властивостей предметів). Мовленнєвий (вміння слухати і розуміти казки, вірші, розвиток фонематичного слуху). Емоційно-ціннісний (виховання культури поведінки та почуття самовартісності, життєздатності). Художньо-естетичний (вміння експериментувати та створювати прості образи фарбами, олівцями, пластиліном, тістом тощо). Музичний (втілення у вільних рухах загального характеру музики, найпростіших ритмічних малюнків на дитячих музичних інструментах). Фізичний (розвиток рухових якостей тіла: швидкість, спритність, витривалість, точність та координація рухів, розвиток дрібної моторики руки). Сенсорний (орієнтування у кольорах, формах, розмірах предметів, орієнтування у запахах, смаках, звуках, у властивостях предметів на дотик).
Заняття проводяться 2 рази на тиждень
Тривалість заняття – 50 хв.
Кількість дітей на занятті - до 6-ти.
Розклад: 11-00 Вівторок, П'ятниця.
"Пізнайко" групи розвитку 3-4 роки
На четвертий рік життя наступає важливий період формування активного інтересу до взаємин з іншими людьми, які започатковують розвиток здатності дитини до мовної взаємодії, співробітництва, збільшується словниковий запас дитини.Тому діти віком 3 – 4 роки на заняттях займаються самостійно за такими напрямками:
Інтелектуальний (знання про навколишнє середовище, прості математичні знання). Психологічний (розвиток основних психічних процесів: увага, пам’ять, мислення). Сенсорний (розпізнавання зовнішніх властивостей предмета через органи чуття, порівняння властивостей предметів). Розвиток дрібної моторики руки (вправи із дрібними деталями, шнурування, складання пазлів, ліплення, правильне положення олівця у руці). Мовленнєвий (перехід до складних речень, вміння керувати своїм голосом). Естетичний (моделювання художніх композицій, сприймання музичних творів, відчуття ритму).
Заняття проводяться 2 рази на тиждень
Тривалість заняття – 50 хв.
Кількість дітей на занятті - до 6-ти.
Розклад: 12-00 Вівторок, П'ятниця.
"Розумники" групи розвитку 4-5 років
Програма із загального розвитку дітей 4 – 5 років передбачає вступний курс з підготовки дитини до школи, тому включає наступні напрямки:
Пізнавальний (знання про живий і неживий світ природи, необхідні знання з навчання грамоти та математики, порівняння властивостей предметів, ознайомлення з плоскими та об’ємними геометричними фігурами, орієнтування в просторі і часі, конструювання). Мовленнєвий (звукова культура мовлення, збагачення словникового запасу, правильне конструювання речень). Розвиток дрібної моторики руки (робота з дрібними деталями, шнурування, складання пазлів, мозаіки, ліплення тощо). Художньо-естетичний (вміння сприймати твори художньої літератури, втілення образів через малювання, ліплення, аплікацію, емоційне слухання музичних творів). Психологічний (розвиток основних психічних процесів: уваги, пам’яті, мислення, уяви, надання дитині значної самостійності при виконанні її дій).
Заняття проводяться 2 рази на тиждень
Тривалість заняття – 50 хв.
Кількість дітей на занятті - до 6-ти.
Розклад: 16-00 Вівторок, П'ятниця.
Індивідуальні заняття з молодшими школярами
Заняття з дітьми 1 - 4 класів індивідуально .
Покращення техніки читання
Розвиток математичних умінь
Розвиток пам'яті, уваги, концентрації, мислення
У нас є прості, але незаперечні правила
1. Приводьте на заняття тільки абсолютно здорову дитину. Дітки з ознаками хвороби (нежить, кашель і т.д.) на заняття допускатися не будуть.
2. У випадку хвороби, або іншої причини пропуску заняття, повідомляйте про це завчасно.
3. Присутність повнолітнього дорослого на занятті з дітьми до 3-х років обов`язкова.
4. Присутній дорослий несе повну відповідальність за здоров`я і безпеку дитини до, під час і після занять.
5. Дорослий на наших заняттях – не спостерігач, а активний учасник і помічник для своєї малечі.
6. На заняття беріть з собою зручне змінне взуття або шкарпетки (для дорослого і дитини).
7. На занятті необхідно дотримуватися тиші. Говоріть до дитини неголосно, вчіть її уважно слухати.
8. Якщо дитина на занятті голосно плаче або кричить, і не вдається її швидко заспокоїти, дорослий повинен вивести маля з кімнати до того часу, поки воно не стане спокійним.